نوشته شده توسط : repairsman

نحوه راه اندازی خط 5 رقمی در کرج توسط مهندسین شبکه

خطوط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک هم اکنون توسط مخابرات و چند شرکت محدود به متقاضیان ارائه می شوند. پس از ثبت نام، خط تلفن 5 رقمی به صورت زوج سیم مسی با ظرفیت حداقل 30 کانال به شما تحویل داده خواهد شد. هر کانال معادل یک خط تلفن شهری بوده و همه آنها یک سر شماره دارند. وقتی کارشناس ما برای راه اندازی خط 5 رقمی در کرج به آدرسی که ارائه داده اید مراجعه کرد، تجهیزات و زیرساخت های موجود را بررسی می کند. سیپ ترانک از پروتکل IP استفاده می کند و نیاز به فناوری ویپ دارد.

اتصال به مودم اولین چیزی است که برای استفاده از سیپ ترانک به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که این مودم ها با مودم های اینترنت ADSL خانگی تفاوت دارند. به عبارت بهتر برای استفاده از خطوط E1 نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. سانترال های E1 از پورت ای وان برخوردار هستند و می توانند ترانک خط را به داخلی ها متصل کنند. تنوع راهکارها و تجهیزات پشتیبانی کنندۀ سیپ ترانک و ویپ و همچنین شرایط متفاوت متقاضیان این سرویس از لحاط نوع کاربرد، اندازۀ سازمان، نیاز به نوع و نحوۀ برقراری تماس ها، تجهیزات تلفنی موجود و میزان همخوانی آن با سیستم جدید و … نکاتی هستند که نیاز به بررسی کارشناسی دارند. لذا تمامی مراحل راه اندازی خط 5 رقمی در کرج توسط کارشناسان مجرب این حوزه و به شکل حرفه ای انجام خواهد شد.


خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در کرج

شعبه کرج مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره گیری از دانش روز دنیا به مجموعه های اداری، تجاری و خدماتی برای ارتقا و بهبود سطح کیفی ارتباط با مشتریان کمک می کند. این مجموعه در راستای تحقق اهداف و اصول مشتری مداری خدمات منوعی را پیرامون راه اندازی خط 5 رقمی در کرج به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.

مشاوره تلفنی حضوری توسط کارشناسان ارشد شبکه، طراحی، نصب و راه اندازی تلفن 5 رقمی سیپ ترانک (Sip Trunk) ، راه اندازی خط پنج رقمی روی انواع سانترال بدون نیاز به تعویض سانترال، پیاده سازی سیپ ترانک روی روتر های سیسکو، ارائه سرویس های نرم افزاری با امکاناتی مثل صف انتظار، منشی گویا و … و ارائه سرویس و پشتیبانی پس از نصب از جمله خدمات راه اندازی خطوط پنج رقمی در کرج به شمار می روند. ضمن مراجعه به سایر بخش های وب سایت و برقراری تماس با واحد پاسخگویی مرکز سخت افزار ایران، می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب نمایید.
سرویس خط پنج رقمی که تحت عنوان سیپ ترانک نیز شناخته می شود، یکی از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ارتباطات است. این سرویس با استفاده از بستر دیتای مخابرات جایگزین جایگزین سرویس های خطوط تلفن 5 رقمی PRI (یا E1) شده است. راه اندازی خط 5 رقمی تنها با استفاده از ابزار خاصی امکان پذیر است. از طرفی کسی که این کار را انجام می دهد باید مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد. مرکز سخت افزار ایران ضمن بهره مندی از حضور مهندسین ارشد شبکه و نیز برخورداری از تجهیزات و ابزارآلات جدید و کاربردی، تمامی مراحل راه اندازی خط 5 رقمی در کرج را به نحو احسن انجام می دهد.

SIP Trunk توسط مخابرات و برخی شرکت های جانبی مشخص به مشترکین حقوقی واگذار شده و امکان بهره مندی از تکنولوژی های جدید و ارزان قیمت ارتباطی را برای آنها فراهم می سازد. خطوط چهار رقمی یا پنج رقمی که اصطلاحا به آنها سر شماره گفته می شود، به شکل تماس یک طرفه یا دو طرفه و با قیمت های مختلف قابل خرید هستند. پس از خرید خط و دریافت آن، کارشناسان مرکز سخت افزار ایران در کرج وارد میدان شده و مراحل راه اندازی را به نحو احسن انجام خواهند داد. در ادامه جزئیات راه اندازی خط 5 رقمی در کرج را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

راه اندازی خط 5 رقمی کرج
راه اندازی خط 5 رقمی در تهران توسط کارشناسان شبکه

جهت راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در تهران، نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. بنابراین به همراه خرید خطوط E1 می بایست یک سیستم سانترال داخلی E1 نیز تهیه نمایید. از آن جا که بسیاری از افراد آشنایی لازم را باسیستم تلفن ها 4 یا 5 رقمی ندارند، لذا پیش از ارائه ی درخواست سرویس تلفن ۵ رقمی به متقاضیان پیشنهاد می کنیم، آگاهی لازم را در ارتباط با انتخاب مناسبترین راهکار و تجهیزات مربوطه از نظر کارآیی، توجیه اقتصادی داشته و از صرف هزینه های گزاف اجتناب نمایند.
مرکز سخت افزار ایران به یمن بهره مندی از کارشناسان با تجربه در حوزه ی راه اندازی خط تلفن 5 رقمی در تهران، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی در این زمینه می باشد. جهت کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان شبکه می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام فرمایید.


راه اندازی خط 5 رقمی تل سی

جالب است بدانید خطوط تلفن 5 رقمی تنها مختص افراد حقوقی نیست و افراد حقیقی نیز می توانند تحت عنوان تل سی از امکانات این خطوط بهره مند شوند. راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 اشاره به راه اندازی این خطوط برای اشخاص و افراد حقیقی دارد. خدمات تل سی همانند خط سیپ ترانک بوده و تفاوتی ندارد تنها زمانی که شما بخواهید راه اندازی خط 5 رقمی به صورت دو طرفه باشد، هنگام تماس سه صفر به اخر شماره اضافه می شود. اگر قصد خرید خط پنج رقمی تل سی را دارید به مخابرات رفته و درخواست خود را اعلام نمایید. همچنین می توانید این خط را از یکی از شرکت های ارائه ی دهنده ی خطوط 4 و 5 رقمی خریداری  کنید. جهت کسب اطلاعات کامل در این زمینه مقاله ی راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 را مطالعه نمایید.


خرید خط تلفن 4 رقمی یا 5 رقمی تلفن ثابت در تهران

همان گونه که اشاره کردیم ، هم اکنون سرشماره های 4 یا 5 رقمی را می توان بصورت تماس یک طرفه یا دو طرفه با قیمت های مختلف خریداری کرد. لازم به ذکر است، این خدمات به اشخاص حقوقی و با ارائه ی مدارک رسمی تعلق می گیرد. این خطوط معمولا بصورت E1 هستند. جهت استفاده از خطوط 4 و 5 رقمی لازم است تجهیزات مودم E1 از طرف مخابرات در محل مخابرات و همین طور در محل خریدارِ خط نصب گردد.

لازم به ذکر است، هزینه ی مودم ها و خرید و نگهداری این خطوط توسط مخابرات از شما اخذ خواهد شد. جهت خرید خط 5 رقمی باید به مخابرات رفته و از کارشناسان در مورد نحوه ثبت نام خطوط E1 سوال کنید. اما پس از خریداری خط سیپ ترانک یا همان خطوط 5 رقمی نگران نصب و راه اندازی آن نباشید. کارشناسان ما در اسرع وقت در منطقه ی مورد نظر شما حاضر شده و راه اندازی خط 5 رقمی در تهران را انجام خواهند داد.


استفاده از خط 5 رقمی Tell 30 چه مزایایی برای شما دارد؟

همانطور که پیش تر هم اشاره شد، راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 مزایای بی شماری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. باید بدانید که سرویس تل سی یا TEL30 از نظر امکانات و تجهیزات و نحوه دریافت هیچ تفاوتی با سرویس سیپ ترانک ندارد. تنها تفاوت موجود این است که تل سی به مشترکین حقیقی ارائه می شود و سرویس سیپ ترانک ویژه کاربران و مشترکین حقوقی می باشد.

امکان واگذاری به هر دو دسته افراد حقیقی و حقوقی، جایگزین مناسب برای سرویس پی در پی، امکان برقراری تعداد زیادی تماس (حداقل 30 تماس) بدون بوق اشکال، عدم وجود محدودیت جغرافیایی و مواردی از این دست، قابلیت هایی هستند که پس از راه اندازی TEL30 به دست خواهید آورد. گفتنی است مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معدود مراکز معتبری شناخته می شود که سرویس های نصب و راه اندازی خطوط پنج رقمی را به متاقضیان این حوزه ارائه می دهد.


نحوه دریافت خط 5 رقمی Tell 30

برای دریافت خط 5 رقمی Tell 30 باید به مخابرات یا یکی از شرکت های ارائه دهنده این سرویس مراجعه کنید. پس از دریافت خط، تیم مهندسین شبکه در مرکز سخت افزار ایران فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 را آغاز خواهند کرد. همکاران ما به آدرسی که ارائه می دهید مراجعه کرده و زیرساخت ها، امکانات و محدودیت های مجموعه مورد نظر شما را بررسی می کنند. سپس با توجه به این موارد، اقدامات لازم برای راه اندازی تل سی را انجام می دهند.
باید بدانید که مرکز سخت افزار ایران جزء معتبر ترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبکه به شمار می رود. این اعتبار در سایه برخورداری از مجوز های مربوطه و فعالیت در چهارچوب قانون به دست آمده است. همکاران ما در این مجموعه از فناوری های نوین ارتباطی استفاده می کنند تا به بهره وری شرکت ها و مجموعه های خدماتی در کشورمان کمک کنند. شماره تماس واحد web مرکز سخت افزار ایران در صفحه ی تماس باما ذکر شده و می توانید از طریق آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع  : مرکز سخت افزار



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب :
|
تعداد امتیازدهندگان :
|
مجموع امتیاز :